سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

خرید پکیج بوتان در کرج

فروش انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی در کرج به صورت نقد و اقساط

خرید پکیج بوتان در کرج

۱۵۵ بازديد

همه شما بدون شک با نام بوتان آشنا هستید.این شرکت در سال 1332 ا هدف ایجاد رفاه و آسایش برای خانواده های ایرانی تأسیس گردید.در ابتدا بوتان تنها محصولاتی مانند سیلندر گاز، اجاق گاز و بخاری گازی تولید و عرضه می کرد.اما به گذشت زمان امروزه بوتان به یکی از بهترین شرکت های تولید کننده محصولات گرمایشی در ایران تبدیل شده است.اگر قصد خرید پکیج بوتان در کرج را دارید یا می خواهید به طور کلی با این شرکت آشنا شوید با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خرید پکیج بوتان در کرج :معرفی

پکیج بوتان (دیواری گرمایشی) از سال 1372 به خط تولید کارخانجات این شرکت اضافه شدند و پس از مدت کوتاهی به محصول مورد علاقه خانواده های ایرانی جهت تأمین گرمایش منازل و آب گرم مصرفی تبدیل شدند.

امروزه پکیج های بوتان که توسط متخصصان ایرانی و طبق دانش و فناوری روز جهان تولید می شوند، رقیبی جدی برای برندهای داخلی و خارجی در بازار ایران محسوب می شوند.

تنوع محصول و ظرفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب، پکیج شوفاژ بوتان را به محصولی مطمئن تبدیل نموده است.پس خیالتان بابت خرید پکیج بوتان در کرج راحت باشد.

 مدل های پکیج بوتان

پکیج های بوتان در انواع

  • دو مبدل و تک مبدل
  • فن دار و بدون فن
  • و در مدل های بی تا،پاویا،پارما و پرلاپرو تولید و عرضه می شوند.

 مدل های پکیج بوتان

گارانتی خرید پکیج بوتان در کرج

پکیج های دیواری و زمینی بوتان دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت می باشند.

نکاتی که برای خرید پکیج بوتان در کرج باید به آن توجه داشته باشید:

  • برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را درعدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.
  • در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری بصورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده ازپکیج های فن دار الزامی است.
  • پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.
  • در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده از پکیج فن دار الزامی است.
  • فشار آب شهر در محل نصب دستگاه پکیج  گازی می باید حداقل 0.5 و حد اکثر 3.5 اتمسفر باشد.

خرید پکیج بوتان در کرج از الو پکیج:

فروشگاه بزرگ الو پکیج با دارا بودن نمایندگی رسمی شرکت بوتان ارائه دهنده انواع پکیج های گرمایشی بوتان در تمامی ظرفیت ها در کرج است.

همشهریان عزیز کرجی و یا مشتریان تهرانی می توانند به صورت حضوری و با مراجعه به فروشگاه به خرید اقدام کنند.

سایر هم وطنان عزیز نیز می توانند از طریق تماس با واحد فروش سفارش خود را ثبت نموده و حداکثر 24 ساعت کاری محصول خود را دریافت نمایند.

منبع:
خرید پکیج بوتان در کرج

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.